Koraci za usklađivanje poslovanja sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Da biste u potpunosti uskladili poslovanje sa propisima o zaštiti podataka o ličnosti, nema potrebe da
guglate milion izvora i tražite iglu u plastu sena. Sve što vam je potrebno nalazi se NA JEDNOM MESTU.

Evo kratkog pregleda svih neophodnih koraka i dokumenata koje bi jedna firma trebalo da primeni kako
bi uskladila svoje poslovanje sa ZZPL i GDPR :

  1. Mapiranje podataka o ličnosti
    Ovo je prvi i najvažniji korak.
    Potrebno je da napravite spisak svih podataka o ličnosti koje obrađujete, bilo da su to podaci vaših
    zaposlenih ili klijenata kao i svrhu za šta ih prikupljate;
  2. Imenovanje lica za zaštitu podataka ( DPO officer)
    Ovo može biti neko od vaših zaposlenih, ili neki spoljni saradnik;
  3. Izrada potrebne dokumentacije:
    · Pravilnik o obradi podataka o ličnosti,
    · Politika privatnosti,
    · Politika kolačića ,
    · Uslovi korišćenja sajta ,
    · Elaborat o proceni uticaja na zaštitu podataka o ličnosti
    Ovo su najčešći dokumenti koje većina firmi treba da ima.
  4. Implementacija dokumentacije i bezbezbednosnih mera;
  5. Obuka zaposlenih
    Svu dokumentaciju možete da bacite ako vaši zaposleni ne postupaju u skladu sa istom. Zaštita ličnih
    podataka nije mrtvo slovo na papiru.

Sve ovo bi vas koštalo kao profesionalna izrada sajta, a MNOGO manje od kazni i gubitka poverenja
klijenata koje vas očekuju ukoliko ne uskladite svoje poslovanje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *